söndag 22 november 2009

bilder



Är lite dålig på att lägga upp bilder i samband med mina inlägg.. det beror dels på glömska, men framförallt på att jag inte har någon kamerasladd och måste låna lottas när jag ska lägga över dem på datorn.. men här kommer iaf lite gott&blandat!
smutsiga fötter efter vandring
fest!
vägen till vulkanen..jag körde
marknad i St Paul
samma marknad
Lokala ölen, reklam målad överallt på hela ön!

laddad för nattdykning - helt underbart!
mumsig bakelse, fransmännen kan!

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder att bli pigg o glad av när jag sitter i skolan en gråmulen måndagsmorgon. Helgen har varit solig o skön. Lördagskvällen var perfekt för ålagille vid havet. Jag skulle verkligen vilja åka till Reunion!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Skorpan!
    Köp med dig hem 3st av dom smarriga bakelserna, så vi kan ha fest den 22/12. Du en o jag två!

    SvaraRadera
  3. Schööööööna bilder! Och felicitations till dykcertet! Blir toppen när vi åker på utflykter med förening till diverse paradisöar! :) Själv kommer jag hålla på mig på torra land med en schön mojito i näve istället. :)
    A+

    SvaraRadera